11.10.2014

Study, happy mail, ice cream and colourful leaves

Heissan! Edellisestä postauksesta on jo jonkin verran aikaa, anteeksi siitä. Mulla on ollut tosi kiire, mutta nyt on onneksi loma! Ja loman kunniaksi olenkin sitten kipeä.. No, onpahan aikaa päivittää blogia! :)


Tässä fiiliksiä ennen syysloman alkua kuvien muodossa!

1. RUOKAA, eikä mitä tahansa ruokaa vaan JÄTSKIÄ! :D Tämä kuva ei oikeastaan liity mihinkään, mä vaan satun tykkäämään jätskistä. c: Ja tuo Magnumin Yoghurt Fresh on oikeesti ihanaa! Oletteko maistaneet? 2. Tämän ihanan piristävän kortin sain aiemmin tällä viikolla. Osallistuin Vaniljasydän-blogin arvontaan  vähän aikaa sitten. En voittanut, mutta Anna lähetti mulle kuitenkin kortin ja pari koristetta. Kiitos vielä! ^^ 3. Koulua.. Mä en voisi kuvitellakaan kirjoittavani muistiinpanoja lyikkärillä vaan mun on aina pakko kirjoittaa väreillä. Muuten teksti olisi niin tylsää, etten ikinä lukisi sitä uudestaan! Ja värithän koristaa ihanasti vihkoa :D 4. Yleisesti ottaen mä en tykkää syksystä, koska tulee pimeä ja kylmä ym, mutta ruska saa mut aina hyvälle tuulelle. Värikkäät lehdet on vaan niin kauniita :)

Ja vielä hiukan kuulumisia postin suunnalta.. Kiireiden vuoksi mä en ole ehtinyt (enkä kyllä jaksanutkaan) kirjoittaa kirjeitä, mutta toivottavasti nyt lomalla saan urakan hoidettua, kunhan ensin olen taas terve. Postia ei ole myöskään tullut viimeaikoina (syynä tuskin on se, että suurin osa mun kirjekavereista odottaa tällä hetkellä postia multa... :D), joten saa nähdä mitä syysloma tuo tullessaan!

Viettäkäähän ihana loma, jos teillä sellainen nyt on! Ja jos ei ole, niin nauttikaa syksystä ja sen väreistä vielä kun on mahdollisuus :)

2 kommenttia:

  1. Blogistani löytyy sinulle haaste! :D

    http://helmisletterbox.blogspot.fi/2014/10/laukkuni-sisalto.html

    VastaaPoista

Most viewed of the month: