12.8.2014

Viime viikon kuulumiset :)

Elikkäs kuvia viime viikolta (ja vähän kauempaakin)! :)


1. Olin viime viikolla lastenleirillä isosena ja siellä tehtiin kaikkea kivaa lapsosten kanssa. Oli ihan mahtavaa! Kuvassa taikataikinoiden maalausta kaikissa sateenkaaren väreissä. :) 2. Tää kuva on edellisviikolta, kun herättiin sunnuntaina mun ihanan kaverin kanssa kuudelta aamulla ja lähdettiin aamulenkille. Oltiin suunniteltu sitä jo tosi kauan ja nyt vihdoin toteutettiin suunnitelma. Kyllä kannatti! ^^ 3. Minä viikonloppuna terassilla helteessä vastaamassa kirjeeseen, jonka aion pian postittaa. Ihana kesä. <33 4. Tämä kuva on viime viikon alulta. Käytiin Särkänniemessä ja päivän päätteeksi yöuinnilla. :)

Mitäs tykkäätte tällaisista hiukan erilaisista ja ei-niin-postiin-liittyvistä-mutta-kuitenkin-suuresti-mun-elämään-liittyvistä postauksista? Ajattelin, että voisin jakaa enemmänkin kuvia mun arjesta nyt kun koulukin on jo alkanut. :) Joko teillä on alkanut koulu? Meillä alkoi nyt siis maanantaina ^^

1 kommentti:

  1. Minusta olisi kiva lukea tai katsoa kuvia sun elämästä :3 Tosi kivan oloinen postaus!

    Itsellä ei koulut vielä ole alkaneet. Vasta 19 päivä 8D

    VastaaPoista

Most viewed of the month: