30.7.2014

Mitä mulle kuuluu?

Ajattelin nyt kerrankin vain istua alas ja kertoa, mitä mulle on viime aikoina tapahtunut ja/tai mitä olen tehnyt viimeisien viikkojen aikana. Tuntuu, että kaikki postaukset on ollut vain posteista (mikä ei todellakaan ole huono asia, postithan on tämän blogin pääjuttu) ja olen välillä vain ohimennen kertonut kuulumisistani. Varoitan siis, että tämä postaus on erilainen kuin postaukset täällä yleensä.  *Varoitan sekavasta tekstistä*

(mutta jos jotakuta kiinnostaa, mitä posteja olen viimeaikoina saanut, postaksen loppupuolella on pari kuvaa ja lupaan postailla vielä lisää myöhemmin tällä viikolla!)


Aloitetaan yllä olevasta kollaasista, joka toivottavasti auttaa mua selkeyttämään ajatuksiani. Mulla on niin paljon kertomista, etten tiedä mistä aloitan! :D


1. Meillä oli tässä kuussa kolme ekaa viikkoa vaihtari Kanadasta, mikä oli kyllä aivan uskomaton kokemus! The Fault in Our Stars on sellainen kirja, jota olen yrittänyt metsästää kirjastosta KUUKAUSIA tuloksetta (kirja on aina ollut lainassa, enkä ole jaksanut liittyä elämääkin pitempään varausjonoon) alkuperäiskielellään. Ihanalla vaihtarillamme oli kirja mukanaan ja sain sen häneltä lainaksi. Sain sen sitten luettua ennen vaihtarin lähtemistä ja käytiin vielä yhdessä leffassa katsomassa TFIOS-elokuva. Ihan mahatava kirja (ja elokuva), suosittelen kaikille! Ja vielä jos mitenkään mahdollista, lukekaa englanniksi. Paljon parempi paras lukukokemus alkuperäisellä kielellä. Esittelin vaihtarille myös Fazerin karkkeja ja suklaita, joista hän tykkäsi tosi paljon, paras lukuelämys syntyi terassilla auringonpaisteessa karkkipussin ja mehulasin kera. <3 2. Täällä meillä päin näkyy harvoin lakkoja, mutta oltiin patikoimassa yhtenä viikonloppuna ja löydettiin tosi paljon lakkoja. Harmi, kun ne kaikki oli vielä ihan raakoja. Ihan varmasti, kun mennään tuonne samaan paikkaan uudestaan, kaikki on jo kerätty! :D 3. Oi, mansikat! Oltiin keräämässä mansikoita yhtenä todella helteisenä kesäpäivänä ja löysin lehden, jossa oli sydämen muotoinen reikä. Pakko siitä oli kuva ottaa. :D Mansikat on kyllä yksi kesän ykkösjutuista. <3 4. Viimeisenä, mutta kaikkea muuta kuin vähäisenä, RUOKA. Kesä ja ruoka on kyllä varmaan mun kaksi lempisanaani. Kesällä mä tykkään syödä aika kevyesti kaikkia kasviksia ja hedelmiä, mutta myös grilliruokaa kohtuudella ja kaikkia muita kesäisiä herkkuja! Ulkona syöminen on jotain niin parasta. Ja jos ei satu olemaan ulkopöytää, niin matto vaan nurmikolle ja kunnon piknik pystyyn! Meidän vaihtari luultavasti piti meitä ihan outoina... :) Outoudesta puheen ollen, syödäänkö teidän kotona haarukalla ja veitsellä? Meillä syödään ja olisi kiva kuulla, ettei olla ihan ainoita. Vaihtari nimitäin piti sitä todella outona! :'D

Kuvissa näkyvien juttujen lisäksi olen myös nauttinut lämpimissä vesissä uimisesta, englannin puhumisesta (vaihtarin kanssa ), jäätelön syömisestä ja mattojen pesemisestä. Viimeisen kuukauden aikana olen eksynyt, itkenyt ja ollut aivan liian väsynyt, mutta kaikesta huolimatta mä olen nauttinut kesästä tositositosi paljon. Vielä reilu viikko jäljellä. <3

Kaikki lukiokirjat on nyt haalittu, tässä paketissa tuli pari viimeisintä kirjaa. Sisältö oli tuskallisen tylsä (matikan kirjoja), mutta tämä oli mun ensimmäinen kerta vastaanottaa paketti Virosta. Aika outoa, kun Viro on kuitenkin ihan naapurissa, ettei sieltä ole ennen mitään tullut!



Nyt lähden pakkaamaan ja suuntaan mökille saaristoon! Nauttikaahan kesästä!! :)

2 kommenttia:

  1. Kyllä mä katan haarukat ja veitset ruokapöytään, mutta aina sitä veistä ei välttämättä tule käytettyä. :)

    VastaaPoista

Most viewed of the month: