21.5.2014

Jonkin uuden kokeilua / Trying out something new




Mä oon ollut nyt viime aikoina tosi innostunut leikkelemään kirjaimia osoitteisiin vanhoista lehdistä ja lähes kaikkialta, missä on jotain hienoja kirjaimia. Aina kun näen jossain jotain hienoa fonttia, mun on pakko leikata siitä pari kirjainta. Pelottavaa. O_O Mä kokeilin vähän aikaa sitten (okei, kuukausia sitten :D ) kirjoittaa osan osoitteesta tuollaisilla kirjaimilla (klik!) ja katsoin, että meneekö kirje perille. Kyllä meni, eikä kestänyt yhtään kauemmin kuin yleensäkään. Siitä sitten innostuin ihan kunnolla ja olen tähän mennessä tehnyt viiteen kirjeeseen jotain leikkelemilläni kirjaimilla. Kirjeistä tulee mun mielestä tosi uniikin näköisiä ja olisin ainakin itse ihan innoissani, jos saisin tuollaisen kirjeen. :)

Teen nyt tästä aiheesta kaksi postausta, koska kuvia on paaaljon, enkä ole varma onko osa kirjeistä vielä perillä. Jatkoa tulee sitten muutaman päivän sisällä.

Tämä ensimmäinen kirje on Kingalle Puolaan. Täytyy sanoa, että tähän olen itse tyytyväisin. ^^


Kirjeen sisältöä... Teetä ja kolikko :)


Kirje Ukrainaan Olgalle. Tähän en viitsinyt laittaa kirjaimia kirjekuoreen, laitoin vain kirjeeseen.


Olgan kirjeessä on myös teetä ja kolikko. ^^


Toivottavasti tämä (ja tuleva) postaus antaa teille inspiraatiota kokeilla kaikkia eri juttuja. Mä olen nyt ainakin ihan innoissani! Se nyt ei ole mikään kovin uusi juttu, mutta kuitenkin. :D ~





2 kommenttia:

  1. Noihan on tosi kivoja! Itekin joskus leikkelin kirjaimia (ja jotain sanojakin) lehdistä, mutta enpä ole aikoihin sitä tehnyt. Pitääpä taas joskus ottaa lehtiä ja sakset kouraan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista, Miia! Minäkin muistan joskus nuorempana leikelleeni just kaikkia sanoja ja kirjaimia lehdistä ja nyt kun aloitin tuon taas, en pysty enää lopettamaan. Jotenkin tosi koukuttavaa :D

      Poista

Most viewed of the month: