16.12.2013

16. luukku pimeyden keskeltä :)

kuva: Weit.com

Ääää, mä oon niin innoissani joulusta ja lomasta ja kaikesta tällä hetkellä!! :D Ihan mahtavaa huomata koulupäivän jälkeen, että ei tullut yhtään läksyä. Mistään aineesta! Jee! Joko teidän koulustressi on alkanut laantua? Vai onko teillä edes ollut mitään stressiä? Mä oon ainakin niin kova hermoilemaan, että on ihanaa vihdoin saada kunnon vapautus koulutyöstä ja vaan olla. Ainoa asia, mikä mua tällä hetkellä ärsyttää, on tämä ikuinen pimeys. Meillä ei vielä ole edes lunta (tai meillä OLI lunta päivän, mutta se suli pois)! Mitään ei voi kuvata (muuta kuin rakkaalla keltaisella keinovalolla), koska lähden kouluun pimeällä ja tulen koulusta pimeällä. No, nyt ainakin voin kuvata mun huoneen jouluvaloa! Joka ei edes ole tänä vuonna mun huoneessa, vaan keittiössä, mutta se on ennen ollut mun huoneessa, joten pidän sitä mun valona. :)




Pyrstötähti :3



Huomenna onkin sitten luvassa ystäväni suunnittelema luukku! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: