21.9.2012

Postikortti Malesiasta / A postcard from Malaysia


Tuollasen kivan postikortin sain tänään Malesialaiselta kirjekaveriltani DeWenleyltä.
Minulla on ollut todella huonoa tuuria hänen kanssaan postin kulkemisen suhteen. Hän lähetti minulle ensimmäisen kirjeensä alkuvuodesta ja se tuli minulle ihan normaalisti. Sen jälkeen olen yrittänyt lähettää Malesiaan kirjeitä, huonolla lopputuloksella: mikään ei ole mennyt perille. Kirjoitin samaan kirjeen neljä kertaa! Kysyin asiasta Postista ja siellä sanottiin, että osa Malesiaan menevistä kirjeistä kaapataan sen sisällön vuoksi. :(
Ajattelin kuitenkin yrittää vielä kerran. Tällä kertaa postilla, jolla ei ole sisältöä, eli postikortilla. Niin kuin jo aiemmin kerroin, olin lomamatkalla Itävallassa ja lähetin kortin sieltä.
Mitään ei kuulunut, joten ajattelin DeWenleyn unohtaneen minut kokonaan. En itsekään ollut enää ajatellut häntä viikkoihin, kunnes tuo yllä oleva postikortti tänään tuli. Olin (ja olen) ihan innoissani!
Kortissa DeWenley kertoo kuulumisistaan ja kiittää kortista.  Nyt olen ihan uutta intoa täynnä ja kirjoitan hänelle vielä tänään postikortin, toivottavasti se menee perille.
Onhan postikorteissa huonojakin puolia. Sen mukana ei voi lähettää mitään muuta, eikä siihen mahdu paljoa tekstiä. Jos kuitenkin pystyn pitämään yhteyttä DeWenleyn kanssa postikorteilla, olen todella iloinen. :)

2 kommenttia:

  1. Onpa sulla ollu huonoa tuuria malesian postin kanssa. :( Mullakin on ollu puolentoista vuoden ajan kirjeenvaihtokaveri malesiasta. Mun ensimmäinen kirje ei koskaan menny perille mutta sen jälkeen kaikki kirjeet on menny sujuvasti perille värikkäissäkin kirjekuorissa (joissakin maissahan vähänkään huomiotaherättävät kirjekuoret ryöstetään). Toivottavasti sä pystyt pitämään yhteyttä DeWenleyyn korteilla! :)
    Jonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista!
      Olen kyllä kokeillut kaikenlaisia kirjekuoria yms, mutta ei ole koskaan kirjeet mennyt perille... Toivotaan, että DeWenley on saanut postikorttini! ^^

      Poista

Most viewed of the month: